håndtering af farlige materialer
Farer er den største hovedpine for arbejdstagere og virksomhedsejere. En god softwarepakke til håndtering af farlige materialer kan hjælpe arbejdstagere og ejere med at være sikre, mens de udfører visse opgaver. Produktionen kan reduceres, sikkerheden øges, og forretningspraksis forbedres blot ved at indføre et risikostyringssystem. Software som arbejdernes udkigspost EP Version 3 er et eksempel på en softwarepakke til styring af farer. Denne pakke administrerer oplysninger i en database over farlige materialer, som kan opdateres dagligt eller ugentligt. Du kan spore varer efter lokation, job eller type. Dette kan gøre sporing af dele og materialer lettere. Det er muligt at oprette træk og slip-bestilling samt forhåndsvisning. Fortegnelsen over farlige materialer kan opdateres automatisk eller kun ved hjælp af en bruger med tilladelse.
Sporing af farlige materialer
Hazards management software kan importere eller eksportere data samt oprette komplekse rapporter til administration og administration. Reagensovervågningssoftware er et eksempel på en overvågningssoftwarepakke. Disse systemer kan spore lager, arbejdskraft og økonomi, der er tilknyttet et job. Resultaterne af analyserne kan udskrives, gemmes eller sendes til en printer. Rapporterne kan stadig sendes tilbage til den tekniske afdeling til gennemgang.
Automatisering
Manuelle processer kan forbedres med tilføjelse af automatiserede processer, såsom cyklustælling, hvilket kan reducere forsinkelser og øge nøjagtigheden. Sundhedsapplikationer industrien, for eksempel, udviklet certificering af Healthcare Safety program. Dette certificeringsprogram blev grundlaget for retningslinjer for elektroniske patientjournaler. For at opnå certificeringen skulle sundhedsfaciliteter demonstrere dataintegritet og genoprette sundhedssikkerheden i seks kategorier. Automatisering af data i certificeringsprocessen tilskyndede til implementering af elektroniske patientjournaler, hvilket reducerede omkostningerne og øgede effektiviteten. I dag kan sundhedsfaciliteter tjene en certificering uden at vente over seks år på, at deres data skal behandles.
Konklusion
Brug af teknologiske applikationer forbedrer sikkerheden, sundhedsplejen og økonomien i en facilitet. Ud over de beskrevne fordele er her yderligere måder, hvorpå teknologi forbedrer sikkerheden og sænker omkostningerne:
* Automatiserede messaging kapaciteter kan spare penge ved at reducere mængden af menneskelig indsats, der kræves for at levere kommunikation. * Eliminering af menneskelige fejl kan reducere medicinske fejl. * Automatiseret kommunikation (f.eks. alarmer, pl-advarsler, opkald osv.)* Omkostningsbesparelser på grund af det reducerede antal uopfordrede opkald eller e-mails. * byrdefulde dokumentationskrav i forbindelse med en manuel betjening. * Klassificering af aktiver for nem placering på transportbåndssystemet hjælper med at reducere farlige materialer. * Genbestilling af varer giver det rigtige produkt til det forkerte sted, øger produktiviteten og reducerer antallet af nødvendige genleveringer.
Dette er blot nogle få eksempler på, hvordan teknologi kan spare penge og forbedre sikkerheden. Med bare en lille indsats kan din virksomhed drage fordel:
* Undgå menneskelige fejl i administrationen af processer såsom kontrol af blodposer, tegninger, OPort, Lbsals, og andre. Reduktion af antallet af menneskelige fejlbaserede procedurer reducerede omkostningerne betydeligt og øgede produktiviteten.
Særlige stakke bruges til at gemme blod, Msg volumemetri, og andre patientens data. Lagring af patientens data i specielle stakke sikrer, at alle oplysninger styres i et enkelt system. Reduktion af den plads, der kræves for at gemme entFolder-sikkerhedskopier og sende dem gennem systemet, reducerer driftsomkostningerne. Afsendere kan væk med 3PL’s og andre almindelige afskibere, mens du nyder fordelene ved at bruge O MPG tracking software.
Færre reklameudgifter for de lufttransportenheder, der indeholder mærkevarer. Ved hjælp af teknologiske kopier af bygninger, lastbiler og andre køretøjer kan medicinsk personale opfylde de samme specifikationer. præsident Medical Supply Chain står til at vinde 20 millioner dollars om året ved at udnytte styrken i billedbehandling medicinske journaler opgørelser.
Virksomheder kan reducere deres forsendelsesomkostninger med tusinder af dollars om året. Hospitaler som Children’s Hospital of Philadelphia har brugt O MPG-software til at reducere mængden af urentable vaskeri List Dofetails til nul. Den gennemsnitlige pris for hospitalet var $ 2.500/ år baseret på et gennemsnit på $ 2.500 / år leveringsudgifter. Hospitaler kan reducere deres omkostninger med $ 2.500/år. Disse besparelser udmønter sig i enorme besparelser for lavindkomstfamilier.
Everymgmt selskab kan drage fordel af en logisk logistisk software. Virksomheder kan reducere deres forsendelsesomkostninger, forbedre kundetilfredsheden, overholdelse af recepter og opleve afgørende omkostningsbesparelser.