bestemmelse af nøgleordets konkurrenceevne; den komplette guide til SEO søgeord analyse og forskning!

Når du er nødt til at vælge mellem at gøre din egen hjemmeside optimering eller leje en professionel SEO service, er du nødt til at vide, hvordan man kan få øje på SEO søgeord, som ikke er så konkurrencedygtige. Du bør for eksempel vide, om dine søgeord bringer købere eller kun dem, der ikke er interesseret i dine produkter eller tjenester.

SEO søgeordsanalyse er en afgørende proces i SEO, som bestemmer antallet af besøgende på dit websted og den rigtige søgeordspositionering. Søgeordsanalyse kan være en udfordring, fordi der er en masse SEO eksperter og programmer derude, der hævder at vide det hele. Men kun få ved faktisk, hvordan man gør det på den rigtige måde. Med SEO-søgeordsanalyse kan du se røde flag før konkurrencen og mange analyseprogrammer, de bruger.

Valg af nøgleord er også en udfordring. Selvom grundlæggende søgeordsforskning ikke er så hård, som det lyder, er der avancerede søgeordsforskning SEO-værktøjer, der kan gøre processen meget lettere. Den hvis du vælger at gøre det på denne måde, selv om, er du kun skyde i mørke lidt. Dette er SEO-processen, og det kan være lidt skræmmende.

Professionel SEO søgeordsanalyse kan også være en udfordring. Selvom programmet kan gøre SEO-forskning meget lettere, er der nogle måder, hvorpå softwaren kan personlighed dig lidt. Der er en masse forskellige softwarepakker derude, at tout hvordan de kan gøre søgeord forskning lettere. Men mange af dem gør det samme. De indsamler data om søgevolumen, og det er her udfordringen begynder.

Ikke alle data om søgevolumen giver et fuldstændigt billede af et søgeord. Programmerne kan være følsomme over for duplikerede søgninger eller søgeord, der forekommer på tværs af sider eller klokkeslæt eller på tværs af websteder. Nogle overselige mønstre opstod ud af denne tid og indsats er, at nogle udtryk bevæger sig lettere fra lav søgevolumen data til høj søgevolumen data. Det er sandsynligvis på grund af værdien og den store tæthed af relevante rå data, vi modtager fra vores kernesøgemaskinekrav. Men når det er sagt, er det stadig vigtigt at huske på, at søgende bliver mere intelligente – både ved hjælp af softwaren og valg af de udtryk, de bruger.

Der er en tendens til at behandle internettet som en stor salgstale. Det er naturligt, og menneskeligt, at ville dele oplysninger, ønsker at tilbyde hjælp, og ønsker at sælge. Måske det sværeste ved søgemaskineoptimering er, at det ikke kun handler om at dele data og gøre det nemt for bygherren eller “1000’erne” af søgemaskinen crawlere til støvtæt gennem internettet. Ja, det er vigtigt at generere den rigtige nøgleordstæthed og generere relevant trafik til de vigtigste nøgleord i publikationen. Men det er kun halvdelen af ligningen. Når du har fået det, er du nødt til at integrere det i din kopi – ofte.

En af de store misforståelser om at skrive Internet kopi er, at det er en kage. Ja, kopi er som kage. Men den bedste del af effektiv kopi er, at det er rev fra hinanden – punkteret, re punkteret, Vin. Jo mere du roder med det, jo mere vin laver du. punktering en enkelt tekstforfatter eller Internet marketingmedarbejder kan koste dig langt mere, end det ville have kostet dig at have købt astandard kopi påtegning marketing manual.

Lær et par primære SEO resonanser, og du vil begynde at forstå thefull sammenhæng bag TheWeb kopi modsigelse.

Kopi er til debitorer

Enhver tekstforfatter, der er sit salt værd, vil fortælle dig, atMartial-omskrivningen er død. Der er hårde økonomiske tider, så små virksomhedsejere i disse dage ikke har råd til at være kræsen om markedsføring komponenter i deres reklamer. BådeWordtracker og eMarketer har fri adgang til den mest omfattende kilde til online søgeordsoplysninger på internettet. Wordtracker, der ligger til forfatterens rådighed, giver popularitet placeringer ved at søge sigt for hvert søgeord udfordring, der popper ind i deres indbakke. Webstedet indeholder også et grafikelement, der viser antallet af konkurrerende sider for hvert søgeord på serp-siden (Search Engine Results Page). Mens eMarketer-værktøjet trækker numre fra Google, er tallene temmelig darned godt.

Warrior Forum, der ligger ved kilden til eMarketer-værktøjet, tilbyder en omhyggelig liste over kriterier, som du kan bruge til at eliminere Cost Per Acquisition (CPA) inden for dit marketingbudget. Selvom Warrior.com bruger Alexa-trafikrangværktøjet, der er nævnt ovenfor, kan du få masser af andre værdifulde oplysninger fra webstedet.

Blot at slippe af med omkostningerne pr erhvervelse er vigtigt. Hvorfor? Du behøver ikke at betale for alle besøgende, der lander på din hjemmeside. Hvis du giver en værdi proposition, der driver en kvalificeret føre til dit tilbud, at bly er mere værd end du nogensinde kan betale. Giv indhold, der interesserer og inspirerer den besøgende. Vis din potentielle kunde, at du har det, de søger efter, og de vil gerne gøre forretninger med dig.

Skriv kommentar